donderdag 4 februari 2016

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-01)

U had een nieuwjaar besteld?

Zo, nu eerst even lekker niets doen

Het belangrijkste van het hebben
van een
lange adem , is dat ie
fris blijft

Mijn haren liggen
in een vecht scheiding.

Boeddhisten krijgen meer
zentijd

Max havelaar smurf
Grote smurf is het nog fair?
  

Het voordeel van de twijfel

Zo goed 
als niet fout

Ik ben vooral tevreden
met wat ik niet heb

Sinds ik mijn geld bewaar
in een oude sok, geloof 
ik niet meer zo in de geur
van geld

Das mooi meegenomen
die 
take-away

Ik eet altijd zuurkool
met vorst

Hallo spreek ik 
met het meldpunt ongewenste
beste wensen?

Storing ABN
De bank anno
nu even niet

We leven 
wel even

Wintersport
De gipskoorts
neemt weer toe

Het huwelijk
belooft wat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten