zaterdag 6 februari 2016

heul heul vroeg


Deze ochtend heul heul vroeg ging de wekker, Op een zaterdag is dat voor mij heel vroeg om om half 7 op te staan, om om half 8 in de auto te zitten, en dan een lange lange dag te draaien tot aan  half 5.

Ik hou van het lotuswerk, ik hou van mijn instructeurs status, maar dit op een vrije zaterdag, met voor de boeg een zware week, een volle week achter de rug, en in het weekeinde ook heel veel te doen, is dit toch wel even wennen. Met een vol hoofd van de verkoudheid, is het nog meer afzien, maar goed het is voor het goede doel, 1 keer per jaar heul heul vroeg op staan, om daarmee niet om de 3 weken naar Wateringen te rijden op maandagavond, scheelt een hoop tijd en geld.

Dus voor de goede zaak wil ik best wel vroeg uit mijn bed.. maar oh wat een gedoe is dat, mijn lichaam zit in allerlei protesten... zegt alleen maar niet doen.. niet doen. maar we gaan.

De weg naar Wateringen viel erg mee, het was zo rustig onderweg dat ik het Remy gevoel erg goed kon invoelen.. mijn hemel wat een rust op zaterdag. Nooit eerder ervaren dat het zo rustig kan zijn op de weg, zo vroeg.

Bij aankomst bleek dat de weg was afgezet, dus via allerlei onmogelijke zoekroutes kwam ik dan toch aan bij het gebouw waar we moesten zijn..

Het bestuur was al voltallig aanwezig, dus dat was handig, we begonnen maar meteen met de jaarvergadering waarna we met elkaar aan het werk gingen met het ophalen van de vaardigheden.

Daarna een prachtige lezing over een allergische reactie op voedsel stoffen of  wat dan ook, hoe zich dat ontwikkeld.

Na de Pauze gingen we aan de hand van filmpjes nieuwe letsels uit proberen. Erg leuk, via filmpjes aan de gang, heerlijk.

De dag was lang, was zwaar, maar ook omdat zowel ik als Yvonne, wat half waren, ik liep nog met de naweeën van de verkoudheid, en de zware week die ik had gehad, en ook in mijn hoofd de zware week die komt.. kortom genoeg redenen om te constateren het was heul heul vroeg maar ook heul heul leuk om te doen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten