dinsdag 12 januari 2016

gevangen dagen van het nu

 Een aantal mensen weten het, altijd na een vakantie, of een paar vakanties, maak ik een fotoflardeerbundel, een bundel waarin ik dan foto's zet die ik gemaakt heb, soms bewust, soms onbewust voor een flard. Soms zijn er foto's bij die ik gebruik bij een bestaande flard, en soms ook schrijf ik een flard bij een foto. Maar elke keer weer ben ik dan toch wel geraakt door soms de eenvoud van de flarden bij de foto's. Deze bundels zijn altijd in een zeer beperkte oplage, hooguit 5 stuks, afhankelijk van het aantal mensen die mee geweest zijn op vakantie, of mensen die verschillende vakanties mee zijn geweest. Inmiddels is dit de zesde bundel die uit is als collectors item. Natuurlijk komt deze bundel ook in het KB te liggen, dus is altijd opvraag baar, maar het is zo leuk om aan vrienden een bundel als vakantie herinnering te geven. Gewoon om ze zo te bedanken voor een heerlijke vakantie. Elk jaar verschijnt er wel eentje, soms twee. De twee bundels die gemaakt zijn in Berlijn, zijn ook opgenomen in de bibliotheek van Berlijn, vind ik zo bijzonder, mede omdat ik dat niet had verwacht dat zelfs over de grenzen belangstelling zou zijn voor mijn bundels. 
Hieronder een aantal pagina's met flard die geplaatst zijn in dit colletors item.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten