Ik ben nu weer helemaal blij met T-Mobile, dit omdat ze daar toch echt wel klantvriendelijk zijn.
Naar aanleiding van het volgende had ik een mail geschreven.
Mijn toestel die ik nieuw krijg zou komen bij mij thuis, nu blijkt dat ik ineens 10 euro moet betalen omdat het een avond levering is. Dit is natuurlijk van het zotte, mede omdat ik vind dat ik dat niet hoef te betalen.... zeker niet. Als het toestel op voorraad was geweest dan had ik hem zo mee gekregen, als ik hem bij de winkel had laten bezorgen idem, dus het is gek dat ik ineens 10 euro moet betalen omdat zij in gebreken zijn gebleven.
dus de onderstaande mail had ik al klaar staan:
Hallo,
Twee weken geleden heb ik bij de T-Mobile shop in Alphen aan den Rijn, mijn abonnement verlengt. Het toestel, een i-phone-6 was helaas niet op voorraad. Dit toestel zou binnen drie dagen geleverd worden. Echter een week later was het toestel nog niet te bekennen. Nadat ik contact met jullie had opgenomen, ik had de maandag toen jullie mailtje kwam meteen het geld overgemaakt wat ik bij moest betalen, dan zou mijn telefoon sneller komen. Bleek dat er een foutje was geweest in de verwerking van de opdracht. Dit kan gebeuren dat begrijp ik. Echter toen eindelijk maandag de mail kwam dat ik mijn toestel geleverd kreeg, bleek dat ik 9,95 euro moest betalen als ik hem wilde laten bezorgen op een tijdstip dat mij uit zou komen. Dit vind ik erg vreemd en bijzonder. Ik mag dus betalen omdat jullie het niet kunnen leveren op het gewenste moment. Hij was niet op voorraad, ik neem aan dat als hij op voorraad was ik niets had hoeven betalen voor het bezorgen in jullie winkel.
Ik vind dit wel een erg onvriendelijke actie naar de klanten van jullie en zou dan ook graag zien dat ik die 9,95 euro in mindering zie worden gebracht op mijn volgende factuur.
Ik vind dit wel een erg onvriendelijke actie naar de klanten van jullie en zou dan ook graag zien dat ik die 9,95 euro in mindering zie worden gebracht op mijn volgende factuur.
met vriendelijke groet
Gelukkig ben ik soms toch nog net iets handiger en heb ik meteen gebeld naar T- mobile, zoals Ali b dat zo mooi doet, die zegt wat er aan de hand is... benoemd waar het mis gaat en wat volgens hem niet klopt.. en juist.. er word geluisterd en er word naar een oplossing gezocht..
Dit keer dus ook, ik was nog niet uitgesproken incluis mijn argumentatie waarom ik vind dat ik dit niet hoef te betalen. gevolg.. meteen werd er gezegd... we brengen die 10 euro, ook voor dit telefoon gesprek meteen in mindering op de eerst volgende factuur....
Dit is nou wat ik service vind en daarom ben ik dus over gegaan op T-Mobile... ik kan het aanraden voor een ieder.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten