vrijdag 29 mei 2015

oneliners (2014-15)


Er bestaat niets dan atomen en een lege ruimte.
al het andere is opinie.
(Demokriotos)


een carriƩre is prachtig, maar je
kan er niet lekker tegenaan liggen
als het  's nachts koud is.
(Marilyn Monroe)

Ik ben een geweldige huishoudster
Iedere keer als ik ga scheiden, hou ik het huis
(Zsa Zsa Gabor)

Wees niet zo bescheiden
zo groot ben je niet
(Golda Meir)

Als een gescheiden man een gescheiden
vrouw trouwt, gaan er vier naar bed.
(Talmoed)

Ik weet niet of mijn eerste seksuele
ervaring hetero-of homoseksueel was,
want ik was te beleefd om het te vragen,
(Gore Vidal)

Wat ik denk van de moderne beschaving?
Ik denk dat het een goed idee zou zijn.
(Mahatma Gandhi)

Je hebt geen idee hoeveel het kost
om er zo goedkoop uit te zien.
(Dolly Parton)

ik eet geen oesters. Ik wil mijn
voedsel dood. Niet ziek, niet gewond, dood.
(Woody Allen)

het was een dappere man
die het eerst een oester at.
(Jonathan Swift)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten