maandag 9 maart 2015

tja dat is lastiger


Tja een opdracht gekregen van de cursus. Mijn foto's van mensen werd een beetje afgedaan, oh dat is straatfotografie, hij vond het dus eigenlijk niets, maar ik besef me ook dat die man 72 is die de cursus geeft, wat doof is en vooral het moet hebben van fotoshoppen. Hij is kundig dat zeker, alleen is de cursus niet wat er in de omschrijving stond nl, beter leren omgaan met jouw camera, en dat doen we juist niet. We zitten daar wat te ploeteren, krijgen 2 uur lang les over van alles en nog wat waarbij ik al afhaak na een 10 minuten als ik dat al red. Kortom het is wat afzien deze cursus, en ik leer nog niet zo heel veel, ja de standaard dingen, maar dat is niet boeiend vind ik. De nieuwe opdracht na de mensen opdracht is dan nu ook architect  foto's, met als onderopdracht, maak een foto van een object. ( en daar ga ik alweer, een object kan ook een beeld zijn, maar dat is denk ik niet de bedoeling) en kies er een stukje uit dat vervreemdend is, kortom totaal onduidelijk deze opdracht. Gelukkig heb ik in Madrid al een paar aardige architectachtige foto's gemaakt, dus die komen nu goed van pas, alleen zijn deze niet gemaakt met mijn spiegelreflex, maar met mijn alles in in geweldige camera. Ik moet dus nog op pad als het goed is naar een bijzonder object in de buurt. al heb ik geen idee war ik daar nu voor moet kiezen.... hier maar alvast een paar foto's van objecten uit Madrid. 

 

 






 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten