zondag 15 maart 2015

oneliners (2014-13)

 
 
Geld maakt niet gelukkig.
Ik heb 50 miljoen, maar ik was net
zo gelukkig toen ik 48 miljoen had
(Arnold Schwarzenegger)
 
 
Geluk komt vanzelf aanwaaien
je moet alleen wel in de wind gaan staan
(tegeltjeswijsheid0
 
Wil je even gelukkig zijn, word dronken
wil je lang gelukkig zijn, word verliefd
wil je voor altijd gelukkig zijn, ga tuinieren
( Chinees gezegde)
 
Orgies: als je één keer meedoet,
ben je een filosoof. Twee keer, en je
bent een viespeuk.
(Voltaire)
 
Mijn vriendin lacht altijd tijdens de sex
wat ze ook leest ( Steve Jobs)
 
 
hij noemde me een fatalist, maar ik heb in mijn leven
nog nooit een postzegel verzameld.
( Laurence peter berna)
 
je kunt gewoon een hoop zien
gewoon door te kijken
(Lawrence Peter Berra)
 
Er is maar één moment dat je op tijd kunt komen. Ben je er
niet dan ben óf te vroeg. óf te laat.
(Johan Cruiff)
 
 
Dat is het leukste wat je met een
mening kunt doen: verschillen.
(Herman de Coninck)
 
het probleem van je inzinkingen met vrienden
delen is: jij komt eroverheen. En zij beschouwen
je tot in de eeuwigheid als een patient.
(Alein de botton)
 
Het is even onvoorstelbaar dat God wel
bestaat, als dat hij niet zou bestaan.
(Cees Buddingh)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten