woensdag 16 oktober 2013

verwendagje dan maar

Aangezien ik dinsdag voor een oefening in het ijskoude water had gelegen, wat een prachtige oefening was, maar toch brrr koud, en kil.. en daarna nog op de grond in een isolatiepakket was gestopt, bedacht ik me toen ik zo in mijn huisje terug kwam, dat ik maar eens een verwendagje had verdient. Kortom niet te lang geaarzeld en dus snel in de telefoon geklommen om mijn vaste masseur een app te sturen of hij tijd had gisteravond om mij te masseren, en dat kon hij. Ik kan zelf ook redelijk goed masseren maar helaas mezelf gaat dan weer net niet en dat is jammer ergens. Maar goed dat maakt nu dus niet uit, ik kan er terecht. Aangezien ik de kou toch niet echt lekker vind en ik daar niet echt een fan van ben, heb ik meteen maar besloten om een electirsche deken te kopen om in het vervolg, nu de winter zo duidelijk in aantocht is, en tevens de herfst behoorlijk zijn staart roert, verheug ik me er nu al op dat ik onder mijn dekbedje, voor de winter, met mijn warme dekentje onder mij in een heerlijk warm bed lig.. heerlijk. Dat was dan stap 2, van de verwendag. Nadat ik de nodige boodschappen had gedaan, deze ook op had geborgen, besloot ik om me maar in mijn bad te wentelen met een heerlijke olie, en daar tot totale rust te komen. Aangezien ik geen gouden masker meer had, heb ik maar een ander masker gepakt en die op mijn gezicht geplakt, en dat werkt ook prima om eerlijk te zijn.. en daarna alle nodige verzorgingen gedaan en ook maar meteen het haar in de stijgers en noem maar op, kortom er is een heerlijke badsessie achter de rug waarin ik mezelf helemaal tot rust kon brengen. Nu nog even heerlijk eten en daarna als afsluiting naar de masseur om daar het lijf weer van alle knopen te ontdoen en om daarna heerlijk thuis op de buis bij de warme kachel te genieten van de herfst met al  zijn kracht en kleur.. ik weet nu al dat ik hierna klaar ben voor de herfst .  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten