maandag 14 oktober 2013

leuk idee van de Metro



 
zomaar ineens viel het me op vandaag in de Metro, en ik vind het toch een leuk idee. Op de voorkant van de metro staat nu een happylines vakje waarin je dus een tekst kan schrijven voor iemand die na jou de metro leest en zo een vrolijke dag geven. Geweldig vind ik dit soort dingen, zo simpel en zo klein maar kan voor vele mensen net dat zijn wat diegene nodig heeft om een goede en mooie dag te krijgen. Zo moet ik ook denken aan die man, ik weet niet meer waar, die op straat is begonnen met vrije knuffels te geven, er zit niks achter op seksueel gebied of wat dan ook, maar gewoon een knuffel uitdelen en er voor zorgen dat iemand anders ook een leuke dag heeft. Prachtig vind ik dit soort dingen om zo toch iemand die je niet kent een leuke dag te geven. Eigenlijk zouden we veel meer van dit soort acties moeten stimuleren en er voor zorgen dat dit gebeurt.
Wel vind ik het ook erg gaaf van de Metro dat het toch een soort van zelfspot heeft door een cartoon af te drukken met de blijde boodschap, en daar lees ik dan af dat ze toch niet alles even serieus nemen en dat maakt het weer extra leuk voor mij als lezer
 
Ik hou er van dit soort grappen en dingen.. en ook dit initiatief dat genomen is voor de reizigers in de trein..
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten