zaterdag 12 oktober 2013

Bramdweerwedstrijden

Op verzoek van vriend Martin was ik zaterdagmiddag bij de wedstrijden van de brandweer in Nieuwkoop. Ik vind het vaak erg leuk om te kijken wat ze bedacht hebben maar zeker ook om te zien Moet wel zeggen dat het indrukwekkend is wat ze doen als brandweer maar dat ik toch altijd weer verbaasd ben wat ze aan lotussen uitnodigen, dit keer ook weer van die vage niet echt lotussen die grappig proberen te doen, door een pruik op te zetten en dan maar gek doen. Zo gaat zo het lotuswezen naar de knoppen maar daar is dus niets aan te doen. De brandweer zou ook wel gedacht hebben laten we een keer bezuinigen. De opdracht was wel complex voor mijn gevoel, omdat het steeds heftiger ging worden het begon heel simpel met een man in de auto met nekletsel, daarna kwam iemand de brandweer waarschuwen dat er nog iemand in het pand was waar vuur was, daarna moesten ze een deur uitzagen en dan het pand in.. kortom een complex gebeuren met 3 slachtoffers en veel hindernissen, toch vind ik dat ze het geweldig goed hebben gedaan, al denk ik dat ze kwa tijd niet echt goed hebben gescoord, maar dat hoor ik maandag vast wel van vriend martin, welke plaats ze hebben gehaald. De foto hieronder van deze twee vrouwen vond ik wel grappig zeker die mevrouw met haar roze bril met haar tong naar buiten.. kennelijk vond ze de brandweermannen erg aantrekkelijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten