maandag 7 oktober 2013

Utrecht

Afgelopen zaterdag ben ik met vriendin Susan wezen winkelen in Utrecht. Aangezien ik totaal geen dingen had die ik nodig had of waar ik naar wilde kijken, behalve dan een boekje over Madrid, was het een dag om extra op te letten in verband met dat je dan toch gauw iets hebt van kom maar neem mee.. tenminste dat heb ik dan. Dus het zou een dagje gevaarlijk winkelen worden. We begonnen zoals meestal eerst met koffie en thee bij de Starbucks, daarna voor Susan naar de miss etam, waar ik dan heel geduldig haar help met het uitzoeken van kleding, en ik moet zeggen ze is geslaagd dit keer, het was een heel gedoe, en het koste uren maar ze is weer als nieuw. Na al dat passen was het tijd voor de inwendige mens dus op naar de V&D waar we vaak bij la palace lekker eten. Een simpel broodje en een kop thee, de nodige afvoer van vocht in de toiletten en we konden weer. Inmiddels was ik al met twee scheurkalenders voor 2014, die met oneliners en die met de wet van murphey,  bij de kassa gezien. Langzaam kwam ik bij de boeken uit, en daar ook nog snel even een boek gekocht, daarna nog snel 2 dvd's van prachtige films, het viel nog mee, zeker met de prijzencircus. Daarna zijn we naar de Slegter gegaan waar ik een heel klein mini boekje heb gekocht over Madrid, omdat ze er niet meer hadden. Moet dus nog opzoek naar het boekje van de serie van het Capitool over madrid. Lekker slenteren kwamen we uit bij de gevaarlijkste winkel uit de reeks. namelijk de Tiger, een soort zweedse action waarbij je denkt ik neem maar vast een mandje mee omdat je altijd wel iets tegenkomt en ja dit keer dus ook.. prachtige dingen gezien, en ik heb wederom al weer iets bijzonders voor het kerstgala gevonden om te gebruiken. Ik ben er klaar voor als het weer zover is.. Hierover kan ik natuurlijk geen mededelingen doen, want dit is groot geheim totdat ik op het feest zelf verschijn. Maar het was een groot succes wederom de tiger want ik had een mand vol met allemaal dingen die ik niet nodig had maar die o zo leuk zijn. Daarna begon de tijd te dringen want het gaat altijd zo snel zon dag en we hadden nog wat te doen samen. Even snel de zeeman in omdat ik daar nog iets moest halen voor mijn kerstkaarten die wel al af zijn maar waarbij nog iets toegevoegd moest worden, wat ook weer gelukt is. Snel naar de ecco voor Susan want ze wilde hoge laarzen die ze wilde dragen onder het net nieuw gekochte setje, een van de velen, bij de Miss Etam. De dag vloog om, voor ik het wist was het alweer 5 uur en gingen de winkels dicht. Op het station nog snel een broodje en daarna allebei naar onze trein en weer naar huis. Zo geweldig zon dag en zo genieten samen, heerlijk. Utrecht is en blijft een mooie stad.
 
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten