zondag 6 oktober 2013

Buddhas

 
Vrijdagavond met de eetclub uit eten geweest bij Buddhas, in leiden. Aangezien ik aan de beurt was om iets te bedenken, en Alphen aan den rijn toch een beetje klaar is met zijn eettenten, besloot ik dus naar dit restaurant te gaan waar ik een keer eerder had gegeten met vrienden. Ik kende het niet, maar het eten was er geweldig, de toetjes helemaal gaaf, en het was een mooi trendy ingericht restaurant. Het eten zijn niet van die akelige franse borden, waar je weinig inhoud voor je maag krijgt, maar wel veel voor je ogen, en natuurlijk het oog wil ook wat, maar alleen met kijken vult geen maag zich goed genoeg. Dus dit restaurant was volgens mij een unieke gelegenheid om te gaan eten met elkaar. De beide mannen van de club, waarvan één een ex brandweerman is, houden van goed en vooral veel eten. Het was een prima avond met heerlijk eten, we hebben een voor, hoofd en na gerecht genomen, en het is allemaal even lekker, het vult enorm, het is om je vingers af te likken zo lekker, en het mooie is wel vind ik dat je gewoon lekker kan zitten en genieten van elkaar. Tijdens het eten kregen we allemaal van de teruggekeerde vrienden uit Lourdes een flesje met Lourdes water van de heilige Bernadette,  prachtig vind ik dit. Het mooie is wel dat ik niet eens in rook op ging dus het zal wel niet zo heilig zijn dit water, of ik ben nog niet zo slecht als ik soms denk... in de ogen van menig kerkbezoeker.  Het was een avond waar we heerlijk met elkaar hebben bijgepraat, waar we hebben gelachen, serieuze gesprekken hebben gehad en het was goed en heerlijk en leuk. Kortom naast het heerlijke eten ook nog iets om  van na te genieten omdat het inhoudelijk ook zo gaaf was.
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten