dinsdag 22 oktober 2013

mooi begin van de dag

 
Wat duf nog sta ik op zondagochtend op, even wat eten, wat op de computer klooien en dan naar de sportschool, meestal een eitje omdat ik het zo lekker vind, maar door de afkoeling van de afgelopen nacht, na de zoveel te hete nachten en dagen, ben ik niet zo in de stemming, maar ja als je een goddelijk lichaam wilt en conditie wilt en er niet echt uit wil zien als een man boven de 60 moet je toch wel het nodige doen aan je lijf. Ik drink eerst mijn kopje thee, verzin van alles om niet te gaan en uiteindelijk geen smoes meer te verzinnen dus gaan met die tas naar de sportschool. Loop al water drinkend naar mijn auto en zie dan voor mijn auto een smiley getekend, en het grappige is wel dat ik verder nergens een smiley zie voor geen enkele auto. Dus meteen begint er van alles door mijn hoofd te malen, ik ben weer helemaal op en top wakker en fit en in de stemming van kom maar op wereld. De gedachten die zoal door mijn hoofd gaan is dat ik ergens een geheime aanbidder heb die op deze grappige manier probeert duidelijk te maken dat hij aan me denkt... al denk dat dit niet handig is dan omdat ik dan nog niet weet wie het is. Het zou ook kunnen dat iemand gewoon dacht ik zet een smiley bij een willekeurige auto en dat is dan toevallig de mijne geworden. Misschien en dat is wat minder grappig, is dit wel een teken voor een illegale bende die auto's stelen of die misschien wel benzine gaan halen bij de auto's waarvan zij denken een sleutel te hebben. Misschien is het wel een teken van de politie om aan te geven dat deze auto een giga boete krijgt wegens het te vaak en te veel hard rijden, misschien is het wel gewoon een kind die wat aan het kliederen was en dacht ik zet daar leuk een smiley neer. Het intrigeert me enorm altijd dit soort dingen die zomaar  je leven binnen knallen en waar je dan dus voor je het weet een tijdje mee aan het spelen bent in je hoofd en voor je het weet heb je weer een blogje geschreven over dit onderwerp.. wat is het leven toch bijzonder elke dag weer.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten