zondag 13 oktober 2013

oneliners 2

 
Niemand zal in je geloven tenzij je in  jezelf gelooft.
(Wladiziu Valentino Liberace)
 
Tijdens de mensen die ik mag of bewonder kan ik geen
bindende factor vinden, maar tussen de mensen waarvan
ik houd wel: ze maken me allemaal aan het lachen.
(W.H. Auden)
 
Een ui kan mensen doen huilen, maar er is nooit een
groente uitgevonden die ze aan het lachen maakt.
( Will Rogers)
 
Hoe prachtig de strategie ook , af en toe moet je toch
naar de resultaten kijken.
(Sir Winston Churchill)
 
Het leukste aan internet vind ik dat je in
de privéwereld van echte griezels kunt kruipen
zonder dat je ze hoeft te ruiken.
( Penn  Gilette)
 
Misschien zijn mijn beste jaren voorbij
maar ik zou ze niet terug willen
niet met het vuur dat nu nog in me is
(Samuel Beckett)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten