vrijdag 16 augustus 2013

Winkel der Gruwelen (de winaar is)

Laten we voorop stellen dat je soms dingen in je leven doet die je toch in een soort van cultuurshock brengen omdat je nooit het besef hebt gehad dat het bestaat, laat staan dat het zo groot is dat mensen in rijen staan om hun volle winkelmandjes in de vorm van een roodnetjachtig visnet af te rekenen. Dat de mandjes zo vol zitten met alles waar van ik dacht dat dit nooit zou aanslaan of zou verkopen. Sterker nog dat er volwassen mannen zijn die dit kopen voor zichzelf en er ook nog, vol trots, mee over straat lopen. dat er kinderen zijn van deze ouders die in een totaal pakket van kleren lopen met alleen maar M&M erop en dat nog leuk vinden.. inplaats van de Ikea family is het nu dus de m&m family... Het is bizar dat dit aan mijn ontwikkeling voorbij gegaan is, sterker nog , terwijl ik met Erwin niets vermoedend even de shop in loop omdat we willen kijken naar de kokers met M&M's vallen we ten prooi aan iets waarvan we echt nooit hadden geweten dat het bestond, sterker nog dat de winkel en soort van bijenkorf achtig iets met 4 hele etages waar volwassen mannen en vrouwen bijna vechten om op te foto te kunnen bij een plastic beeld van een m&m. Ik heb het niet begrepen geloof ik, nadat we van de schrik bekomen waren hebben we een wedstrijd bedacht om samen te kijken wat nou het meest lelijke voorwerp was in de winkel, en ik moet zeggen de keus was moeilijker dan gedacht, het ene is nog lelijker aan de andere. We zijn er uit gekomen dat komt straks. rondkijken zien we een paar plastic objecten die een vermogen kosten, 295 pond dat is bijna 700 euro of een object voor 750 pond dus 1600 euro, om in je huis te zetten. En het is nog lelijk ook... ik heb er met open mond rond gelopen en me alleen maar afgevraagd wie is zo geniaal om van zoiets lelijks en doms zo iets gewilds te maken. De buizen met de M&M's zijn geweldig om te zien, ze zijn prachtig de kleuren en natuurlijk wilde ik een zakje met zwart M&M's want die zie je niet vaak,  dus dat heb ik gepakt. Onderweg naar de kassa keken Erwin en ik elkaar aan, en hebben we ons mandje in het rood met dat ene zakje zwarte m&'m's maar ergens neergelegd omdat we voor die 3 pond niet bijna 1 uur in de rij wilden staan tussen al die volgeladen manden met dingen die je nog niet eens je ergste vijand aan wilt doen in mijn ogen.
 

   


een goede 2de plaats




een goede derde plaats


De winner is dit geworden
zo vreselijk dit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten