donderdag 8 augustus 2013

mensen in Praag (2)

 
Soms heb je een toevaltreffer zoals de foto hierboven, een harde werker die even afgeleid door een dans beneden staat te kijken naar dat wat zich op straat afspeelt, zijn schaduw op de muur gevangen, een plaatje van een foto vind ik zelf. Zo ook al experimenterend met een nieuwe camera er achter komen dat je wel heel erg kunt inzoomen op een persoon die ligt te slapen zodat je bijna de haartjes op zijn arm kan aanraken.. nog een aantal fotos van mensen die ik wist te vangen door soms spontaan zomaar even op het knopje te drukken omdat ik het gevoel had dat het moest... en dat het moest blijkt nu wel. Dit zijn lang niet alle foto;s die ik gemaakt heb van mensen in Praag maar een kleine selectie van dat wat ik zag.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten