zaterdag 10 augustus 2013

beeldenstorm in Praag (2)

Zoals al bij deel 1 bleek van de beeldenstorm is Praag een toonbeeld van uitersten, de beelden zijn soms heel modern daarnaast barok, gotisch romantisch etc, alles kan je er vinden.. voor elk wat wils zou ik zo zeggen, hier dan nog een kleine impressie van de beelden die ik bijzonder vond, en ik ben inderdaad met een stijve nek terug gekomen, want wat moet je veel in de lucht kijken. Aanrader is ook als je naar Praag gaat dat je een goed fototoestel meeneemt die goed kan inzoomen omdat je vaak de beelden van heel ver ziet. De foto hierboven zit heel hoog, 95 meter boven de grond, gelukkig kon ik met mijn fototoestel zover in zoomen dat je kan zien dat het gezichtje geen gezichtje is.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten