zondag 18 augustus 2013

mensen in London (de mannetjes)

Zoals ik al eerder schreef vind ik het erg leuk om opvallende mensen te fotograferen. Dit kan om diverse redenen extra leuk zijn. Mijn camera ligt dan ook altijd in mijn hand en is startklaar. Ik hou er van om deze foto's te maken stiekem zodat men niet doorheeft dat hij is geknipt, toch een beetje stiekem en ondeugend, een beetje iets doen wat eigenlijk niet mag. ik blijf toch dat schoffie van vroeger hierin. De mannetjes heb ik dit maar genoemd. Dwalend door london  zag ik de bovenste man lopen, en helaas iets te laat om hem op de foto te zetten maar het is op het randje na gelukt. Terwijl we naar hem stonden te kijken kwam er nog een mannetje aan gelopen in dezelfde kleedstijl.. die had ik gelukkig wel heel snel te pakken op de foto zoals hieronder te zien is. Terwijl ik dan mijn gedachten laat gaan waarom twee mannen bijna hetzelfde eruit zien zie ik dat ze bij elkaar gaan staan en daar staan te wachten. Het eerste wat ik denk is dat ze ruzie hebben of iets, totdat ik foto 3 maak, die ik eigenlijk gemaakt heb omdat ik ze zo leuk bij elkaar vind staan. Hierop blijkt dat de man die aan komt lopen kennelijk het bezoek is want die komt met wijd gestrekte armen aanlopen, ook in een soort pak. Ik denk dat het een geadopteerde zoon is van deze twee mannen. Ik vond het erg leuk om dit zo terug te zien in mijn foto's. Het verhaal van de mannetjes is hier dan ook door mij verteld.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten