woensdag 7 augustus 2013

mensen in Praag (deel 1)

Soms zomaar gaat mijn vinger naar de knop van het toestel en schiet ik een plaatje, waarom ik weet het niet, meestal als ik dan terug kijk begrijp ik ineens waarom ik dat gedaan heb, omdat er zomaar iets bijzonders ontstaat, gevangen mensen in diverse situaties, bizar soms, soms vertederend, zoals de vader met zoontje, soms aangrijpend, de mannen en het oude vrouwtje die er staan die bedelen, de reiziger in de metro met enge ogen, de vrouw keurig in de kleding met hoedje en parasol die staat te staren over de Moldau, de slangen bezweerder, de autobezitter die zijn auto staat te maken, de  slapende verkoper, de dansende kinderen in de vernevelaar.... en noem maar op, ze zijn er overal en even boeiend om te vangen en ze een plekje te geven in deze blogsite, de mensen die ik zag wilde vastleggen in een beeld van nu.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten