zondag 11 augustus 2013

mooie fotos met soms een grapje in praag.



Dwalend door een stad als Praag zie je soms bijzondere dingen of zomaar onverwachts een grapje die niemand ziet of opmerkt, zoals hieronder het briefje met alarm op een tegel. ik denk dan meteen oh daar moet je niet op gaan staan daar zit het alarm. De foto hierboven is een toevalstreffer, een deur die openstaat naar een kantoor, en dan zie je dit beeld achter een hekwerk, en ik hou zo van doorkijkjes, dus ik was erg blij met deze foto, net als de foto hier ergens onder van twee mensen die naast elkaar zitten op een stoepje die ik van achter uit een huisje in het gouden straatje kon fotograferen. Zo zie je wel meer grapjes zoals de sokken uit het raam van de botel en eerder al een keer de kikker die buiten het raam geplakt zit, het flesje vodka, het verlepte bosje bloemen achter een groot hek bij een altaar, niet altijd zie je ze terug in deze fotos maar de goede kijker zal er veel vinden.  ik hou van deze kleine subtiliteiten in een foto.. het is echt mijn ding..


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten