donderdag 6 december 2012

zo weer mijn school

Mijn school, waar ik nog steeds trots op ben en nog meer trots op word omdat ik vind dat we het zo goed doen naar onze leerlingen toe, maar ook dat we het zo mooi doen voor die gasten.. ik vind het helemaal goud en leuk Zo is nu het idee ontstaan om een soort van tribune te maken waar een stoel staat en waar dan een film word gemaakt waarin een docent, een leerling een kerstwens doet, en die word dan vertoond op de afsluitende ochtend aan iedereen.. Ik vind het een gouden idee en zo mooi, om zo weer de leerlingen en de docenten samen te laten werken en iets leuks te laten bedenken wat ze kunnen doen prachtig gewoon. Ik hou hier zo van , en ben dan zo trots op mijn schooltje en onze kids. Zoals ik al schreef het naar de bioscoop gaan was al goud en leuk met ze en nu weer dit Zo kwamen deze week ineens twee meiden naar mij toe met de vraag of ik een kerstmanpak had, want ze kleden steeds het skelet aan met kleding, nu hadden ze hem pietenkleding gegeven en wilden zo rond de kerst hem in kerstkleding steken. Ik hou zo van dit soort initiatieven van onze kinderen .. heerlijk vind ik dat.. Zo ben ik druk aan het werk voor een verrassing bij ons op school met de mt klas... maar daar kan ik nog niet zoveel over vertellen maar dat gaat nog komen..
Ik weet wel al dat ik volgende week begin met mijn kaarsjes verhaal en hoop dat ze het weer gaan doen. overal een kaarsje aan in de vensterbank om 19.00 op kerstavond om zo te laten weten dat er licht is waar dan ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten