woensdag 12 december 2012

mijn lokaal in kerstsfeer

 
Zo stijlvol ik het in mijn huis maak, zo bont en kleurrijk maak ik in mijn lokaal de kerst.. en dat vind ik leuk voor die gasten die elke week bij mij binnen komen. Ik verzin van alles en het kan niet bond genoeg en niet gek genoeg om zo maar een sfeer te maken waarin de leerlingen zich kunnen vinden en er van kunnen genieten.. ik vind het elk jaar weer een feestje. Dit jaar was ik snel mede omdat ik de Sint zo zat was, ik had dit jaar niet veel met deze man, maar daarom niet minder kerst in mijn lokaal en zeker met het kerstlied wat ik zo mooi vind en altijd elk jaar weer draai als eerste en ook als laatste om zo de kerst in te luiden en ook af te sluiten.  Terwijl ik de clip van dit nummer nu zit te bekijken zie ik de foute pakken, de foute brillen en vooral als je goed oplet de hele foute sokken.. heerlijk.....Nu ben ik inmiddels ook een beetje erg verslaafd aan het raken aan een ander nummer die ik wat vind hebben en erg vrolijk van word, en ik krijg gewoon kippenvel van de stem van deze artiest. zo mooi.. dus waag een gokje zou ik zeggen.. Verder zal ik nog een blog wijden aan de kerst met mooie nummers maar nu is het mijn lokaal... ik denk dat de kids weer genieten van de sfeer in mijn lokaal. Zeker als ze binnen komen en de tv heeft weer zijn open haard aan, waarop ik dan zeg, ik dacht jullie zullen het wel koud hebben laat ik de open haard maar even aandoen voor jullie... en dan beginnen ze al te lachen. Een jaar had ik deze voor het eerst aan, en ik stond nog even op de gang te praten en toen ik binnenkwam zaten alle leerlingen op de grond voor de tv en zaten kerstliedjes te zingen.. ik blijf het zeggen altijd weer, die gasten zijn heerlijk om mee te werken..
 

binnenkomst bij de deur met de speciale mat
 
de tv met het haardvuur
 

fout schilderij met letverlichting die knipperen

boven mijn geluidsinstallatie

op mijn buro.. de kerstman speelt een erg mooi liedje..

de verlichte kersbal in de linkerhoek van mijn lokaal

de lampjes op de video kast
 
de deur nu dicht met een matje met let verlichting een springend hert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten