zondag 16 december 2012

kerstkaart 2012


Dit jaar ben ik weer eens heel vroeg begonnen met mijn kerstkaarten, de reden waarom is dat we ergens eind september ineens een middag vrij kregen wegens een brandalarm en een stroomstoring.. dus dat kwam goed uit.. al rijdend in de auto en op de sportschool begon het creatieve brein te koken en bedacht ik van alles.. en ja hoor de kaart is ontworpen in mijn hoofd, en aangezien ik al een klein idee had had ik al de nodige voorbereidingen gedaan...  kon ik  nadat ik de nodige dingen had gekocht... aan de slag... en ik vind hem wel geweldig leuk geworden weer. Moet wel zeggen er zit ook wel een heel fout stukje in, het thema is dit jaar Liefde, over liefde geven, dus een ballon gevuld met een cupido in een zakje, nu is het de bedoeling die ballon, in de vorm van een hart, op te blazen, en hem te laten knallen...  ( laat de liefde knallen in 2013 is de gedachte) pas later bedacht ik me dat is niet goed... ik moest heel erg sterk denken aan een condoom, die knalt en ja hoor daar komt een kind van, als je pech /mazzel hebt. Kortom deze keer wel een  hele dubbele betekenis maar daar moet ik maar niet te lang over nadenken... ik vind hem leuk en orgineel geworden dit keer en ben wederom blij dat het weer gelukt is. De foto is trouwens gemaakt in Barcelona, een man zette elke dag weer dit hart neer van rode blikjes en probeerde zo geld te verdienen.. dus ik heb een foto er van gemaakt en niet betaald. En voor alle mensen die deze kaart niet hebben ontvangen maar wel een vriend zijn, dan zie deze blog speciaal voor jullie om jullie zo een mooie kerst te wensen en een liefdevol 2013 waar de liefde gaat knallen...

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten