zondag 2 december 2012

De Emmer

soms moet het niet gekker gaan worden, kom ik vandaag terug na sporten bij mijn flat, en ik zeg het al vaker, als je goed oplet zie je soms de meest gekke dingen. Vorige week al die spons en schuurspons, tevens de ice verpakking en nu kom ik thuis en zie ik op deze auto een knalblauwe emmer staan. Ik denk dan meteen waar is iedereen, maar er is niemand te zien in de wijde omtrek van de auto of mijn flat.. dus misschien is de poetser even weg gelopen om weet ik veel wat te halen of en daar ga ik dan weer. Deze emmer is daar neergezet door iemand en de bestuurder van deze auto vertikt het om hem eraf te halen.. want het is tenslotte niet zijn emmer en hij heeft hem daar niet neergezet zoals in het liedje van Annie mg Schmidt daar staat een emmer.. helaas kan ik het liedje niet vinden op you tube .. maar hij is gaaf... maar toch ik ga dus inderdaad weer op hol slaan en ja bedenk me dan dat misschien deze bestuurder wel zijn auto aan het wassen was bij de garage en ineens komt er een telefoontje en moet hij als een gek naar huis komen omdat zijn vrouw gaat bevallen of zijn hond krijgt puppuys of zijn goudvissenkom is lek weet ik veel en dus springt de brave man in de auto en rijd naar huis... maar waarom dan die emmer is blijven staan daar heb ik nog geen oplossing voor..  Het blijft toch een vreemd gezicht als je thuis komt en er staat een emmer op het dak van een auto... mijn flat word steeds bijzonderder en ik beleef hier meer dan ik ooit heb geweten.... heerlijk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten