woensdag 5 december 2012

ach die sint...dit jaar had hij niets aan mij

Moet zeggen dat dit jaar de Sint niet echt in mijn humeur is geschoten, het feest waar ik vaak erg naar uitkijk en van geniet met mijn petekinderen is dit jaar helaas door wat miscommunicatie toch wat anders gelopen helaas. Het is niet anders, maar het loopt zoals het lopen moet. Dus heb ik uit pure nijd op Sinterklaasavond maar mijn huis in de kerst sfeer gebracht, de kerstboom staat, de stal is mooi en af.. de kransen hangen op de deur.. al geeft dat wel heel veel licht.. maar dat mag de pret niet drukken , hierover komt natuurlijk later meer. Op 5 december dus lekker met mijn leerlingen naar Alles is Familie geweest, en dat vond ik erg leuk en geslaagd, daarna lekker sporten, even langs mijn kaboutertje die aan het herstellen is van een operatie. Heb haar even een kerststuk gebracht, maar terwijl ik reed viel dat ding om.. dus ik balen. de kaars helemaal los en ik hoop toch echt dat hij nog te maken is.. maar ja had niets anders bij me dus ja wat zeg je dan.. nou gewoon de waarheid, en dus heb ik gezegd hij is gevallen in de auto maar ik hoop dat je er van kan genieten. en dat doet ze dat weet ik... geen punt. Het was ook erg gezellig bij haar en haar man, ik heb vreselijk leuk en gezellig zitten kletsen en dat is heerlijk op zon dag. Verder kwam ik thuis en ja hoor stond er op mijn telefoon de opmerking dat ik maar even langs mijn buuf moest want ze daar had de sint iets achtergelaten en dat vind ik leuk.. dus ik snel even er naar toe voordat mijn bad ging overstromen,  gelukkig maar, en kreeg een fles wijn, en tevens een mooi gedicht die door haar was geschreven dus ik had niets te klagen.. heerlijk toch altijd
 
Vandaag nog met een klas van vriend Martin het Sinterklaasspel spelen en dan is het eindelijk zo ver kan ik echt de kerst in duiken.. en daar heb ik me toch een zin in.. heerlijk
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten