maandag 10 december 2012

flappie...

soms heb ik wat lugubere gedachten en dan moet ik dan toch ook even tot uitting brengen.. Dit jaar vond ik inderdaad een konijn, en ja natuurlijk kreeg hij de naam Flappie.. en ja natuurlijk... moesten de kinderen er een toneel stuk mee maken... Ik moet zeggen het lied van Youp zit er goed in, het is geweldig gewoon hoe ze dan toch een orgineel spel verzinnen met Flappie.. ik moet er in ieder geval vreselijk om lachen... en geniet ook enorm van die gasten met hun ideeen... De ene keer worden inderdaad de beide ouders geslacht, de andere keer maakt het kind zelf flappie klaar voor de kerst maaltijd, kortom ik geniet .. en ach het is gelukkig maar een konijn van pluche... maar ik heb toch een lol met dit kerstspel.. het zoetsappige gedeelte komt nog wel als het zover is.. dat is na de volgende week, dan gaan ze kerst spelen met behulp van kerstkleding etc.
maar als troost voor Flappie hier nog even het lied van Youp een prachtig filmpje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten