donderdag 6 december 2012

Brussel hier komen we


 Ach soms zit je gewoon met een paar vrienden te praten dat het altijd  zo saai is tussen kerst en oud en nieuw. Het weer werkt niet mee, of het is ijskoud of het kwakkelt en noem maar op. kortom het is nooit echt zoals het moet zijn... en zeker niet in Nederland. Er waren natuurlijk jaren dat ik met school en de kids naar Oostenrijk ging om mijn kunsten te vertonen op de lange latten.. en dat het kunsten waren, kan ik je verzekeren.. ik heb vijf jaar getracht om het te kunnen, en ben vijf jaar lang alleen op de baby piste geweest, en heb af en toe een poging ondernomen om naar de betere pistes te gaan maar ben daar nooit aangekomen, of ik was er en dacht maar 1 ding dit doe ik niet.. dit durf ik niet en ging dan met verkrampte voeten, en het dun liep me in de broek naar beneden.. en dus de lol was er gauw af.. Tevens zie ik nog een collega voor me die daar stond en ik ben een ster in het niet kunnen remmen.. en dus ja hoor volop op hem af... ik zie de paniek in zijn ogen nog staan.. de angst dat hij met mij in de bosjes zou belanden.. en hoe zou hij dat kunnen verkopen aan zijn vrouw die mee was... kortom.... ik kreeg wel de tegenwoordigheid van geest en dus ja ik ging iets verstaan en ging dus rakelings langs hem om zelf in de sneeuw en de bossen te belanden.. maar okey, het is niet mijn ding.. daar ben ik wel achter na 5 jaar flink oefenen en denken dat ik het kan.. niet dus.... en ik denk ook dat ik het niet meer ga doen.. maar goed nu komt er een nieuwe uitdaging.. Ik ga met vriendin Heleen en vriend Ayaz naar Brussel, we gaan drie dagen in deze stad heerlijk genieten en  rondkijken naar alles.. ik heb er zon zin in.. ik vind het zo lekker even eruit zo in deze dagen en dit keer dus geen lange latten maar hooguit een hoop lol en wat sneeuw schuivers misschien maar het is prima.. ik ga er voor heerlijk.. en eindelijke eens manneke pis begroeten.. ik hoop alleen dat hij niet een bevroren straal heeft als ik hem ontmoet, lijkt me zo koud en vervelend zon vastzittende druiper

 
 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten