vrijdag 14 december 2012

Het homohuwelijk....

Ik weet het niet hoor, het kan aan mij liggen.. maar leven we nog in de jaren 30 of wat is er aan de hand met de geestelijke leider van de Katholieke kerk.... ik krijg inmiddels het angstige vermoeden dat deze man toch echt aan het dementeren is... en langzaam terug wil in de tijd... maar helaas dus niet van deze tijd is... Zijn bewering dat het homohuwelijk een bedreiging is voor de vrede... ik heb met verbazing en met grote afschuw het onderstaande artikel gelezen. Ik ben niet altijd zo van ik zal mijn menig ventileren hier maar nu word ik kennelijk toch wel gedwongen.... Hoezo.. homohuwelijk bedreiging voor de vrede.. is het niet zo dat de meeste oorlogen toch wel om godsdienstige redenen worden gevoerd.... is het niet zo dat nog niet eens zo lang geleden.. ergens een paar pastors etc zich wel heel erg vredelievend opstelden naar de kinderen die aan hun waren toevertrouwd... wat nou Homo huwelijk is een bedreiging voor de vrede.. alsof deze Paus daar over kan oordelen.. Wij zeggen toch ook heel vaak, met ons kun je een oorlog verliezen.. wij zijn erg vredelievend, het is alleen jammer dat we soms gedwongen worden om weer op de baricade te moeten om te bewijzen dat we niets kwaads in zin hebben, en dat we gewoon leven en gelukkig zijn met wie we lief hebben... Ik hoop toch echt dat deze paus heel gauw zijn excuus aanbied en eindelijk openlijk gaat bekennen dat hij ook van de mannenliefde is.. want laten we eerlijk zijn.. in onze ervaring is God een man, en Jezus is ook een man.. en hij houd vreselijk veel van deze twee mannen, dus een trio is hem ook niet vreemd.... ik moet zeggen ik ben niet gauw boos maar als een leider van een grote geloofsgemeenschap dit soort klinklare onzin verteld, en laten we de andere dingen niet vergeten.. en men gaat er ook nog ruchtbaarheid aan geven om te laten zien hoe dom deze man is.. .. denk ik dat het tijd word dat alle homos van de hele wereld een invasie doen in het vaticaan en daar openlijk de liefde gaan bedrijven.. 1 grote orgie.. zodat hij dan echt iets om over te zeuren.. maar ik denk dat hij dan zoals zo vaak alles bedekt met de mantel der liefde, en ineens weer veel pijlen heeft op zijn denkbeeldige boog... helaas hij is geen cupido maar eerder een engel der doods voor de homosexuelen.... hoe was het ook al weer in deze tijd.. Licht doorgeven, vrede op aarde.. ik geloof dat de paus deze gedachten maar eens ter overweging moet bedenken.. en niks niet Bedankt voor die BLoemen.. we sturen hem cactussen.....

Paus noemt homohuwelijk 'bedreiging voor vrede'

VATICAANSTAD - Euthanasie, abortus en homohuwelijk zijn zware bedreigingen voor de vrede. 

Foto:  AFP
Dit schrijft paus Benedictus XVI in een boodschap ter gelegenheid van de Werelddag van de Vrede, die op 1 januari wordt gevierd.
Volgens de kerkvorst brengt abortus ''onherstelbare schade toe aan de ontwikkeling, de vrede en het milieu''.
En als in een wet ''een vermeend recht op euthanasie'' wordt geregeld, wordt daarmee het ''basisrecht op leven bedreigd'', stelt de paus volgens de krant la Repubblica van vrijdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten