zaterdag 8 december 2012

weer even niet goed opgelet...

 
Ja heb ik weer.. ik ben weer eens erg slim... en nog erger het spreekwoord van die ezel, die in het algemeen zich niet twee keer stoot aan dezelfde steen, is voor mij nu niet van toepassing want, echt waar geloof me, voor de derde keer op rij, stink ik er weer in... ik koop dit doosje met badolie, en er staat ook nog heel duidelijk op, badzout uit de dodezee, wat ik wel met een korreltje zout neem, maar toch het klinkt erg goed en vooral als heerlijk in je bad dobberen... ik open het doosje en denk heerlijk die olie voor in mijn bad, en natuurlijk doe ik meteen twee zakjes olie in het bad want ja lekker veel olie geeft een zacht huidje denk ik altijd...vind de zakjes wel licht en in verhouding de doos met inhoud wat zwaar voor dit soort zakjes maar ja een kniesoor die daar op let.. en dus ja ik geniet en lig heerlijk in bad met die twee zakjes olie en vind het een genot.... Bij toeval kijk ik na het badderen in het doosje om te kijken hoeveel zakjes van dit heerlijke spul er wel niet inzitten want het was spot goedkoop dus ik overweeg ook nog om nog snel wat extra doosjes te halen.. maar dan komt de klap... er blijken ook nog twee zakken met zeezout in te zitten, die ik, net als voorgaande jaren, over het hoofd heb gezien.. dus ja ik ben blij ik heb nu twee zakken zeezout voor in bad... en de olie is al verdwenen door de gootsteen.... maar okey wie weet volgend jaar weet ik het en vergeet ik het niet meer.
yep de zakjes zout waarvan hier er 1


de zakjes olie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten