maandag 10 december 2012

de kerstbal on tour

Als vervolg op de voet, waar nog steeds met heel veel vreugde aan terug denk omdat ik het echt geweldig vond hoe iedereen eraan mee deed, doe ik nu de kerstbal on tour.... ik denk dat het wat lastiger gaat worden om dit te volgen maar wie weet, als het goed gaat kan de bal ver komen, de bedoeling is om een facebook site te maken waar dan de kerstbal word gevolgd waar hij overal komt. DE opzet is simpel, als je de kerstbal in je handen krijgt maak je zo snel mogelijk een foto op een plek waar je de bal niet verwacht en dat kan binnen en buiten zijn etc, en dan plaats je die op de kerstbalfacebook site, zodat we hem kunnen volgen om er zo achter te komen waar hij uiteindelijk terecht komt.. zou natuurlijk gaaf zijn als hij de wereld over ging voor de kerst maar dat is denk ik weer het dramatisch groot denken van mij.. maar vandaag, deze maandag dus is hij van start gegaan.. ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.. en ik denk dat ik nog een zusje van deze kerstbalsite ga maken en die heet dan gewoon de bal.. en dan is het net als met de voet.. de bal in.. en noem maar op..  daar kan dan iedereen zijn favoriete kerstbal ergens neerhangen en een foto van maken n die laten zien.. op de site lijkt me ook wel erg leuk.. we gaan het beleven. mijn eerste foto is er al.. de bal op het raam geplakt...  als opening... en nu ben ik benieuwd waar de bal eindigen gaat.. het is wel de bedoeling om de bal op een duidelijke plek te fotograferen dat je  kan zien in welke plaats hij is.. dus met een straatnaambordje of plaatsnaam bord... dat is juist het leukste om te kijken hoe snel hij van alphen tot ??? komt.. hier onder dan de start van de  kerstbal on tour. De fotos kunnen naar mij worden opgestuurd via facebook dan zet ik ze in het album of je kan ze zelf plaatsen op de site van De kerstbal on tour (klik op de link voor de foto's of als je de bal zelf hebt ontvangen om te plaatsen..)








maar hier dan ook de andere... namelijk de bal..
en dit is de kerstbal in de koekast



Geen opmerkingen:

Een reactie posten