vrijdag 20 september 2024

Kunst uit londen


 Had de hoop al opgegeven of ik nog iets zou vinden aan kunst, zwart/wit/ grijs en toch is het gelukt.

Had bijna een  prachtige tekening van een jongetje van 14!gekocht in de Brixton village maar hij kon prachtig tekenen maar had alleen dingen in kleur dat was jammer.

Uiteindelijk kom ik dus deze tegen.. de wereld in het heelal. Ik werd naast blij ook wat nietig van.. we denken met elkaar dat we heel wat zijn maar als je het dan zo ziet stellen we eigenlijk niets voor in het geheel.. we doen ook maar wat.. 

toch vind ik dit kunstwerk ook hoopvol. We zijn er nog tussen duizenden lichtjes die ons omringen.

Nu hij dan eindelijk in mijn werkkamer hangt kijk ik er naar en zie zoveel meer erin, het zou ook de maan kunnen zijn die op deze manier heel dichtbij is.. en wel een volle maan die daardoor op vele mensen een uitwerking heeft.. 

Hoe meer ik naar dit kunstwerkje kijk des te meer zie ik en ben ik super blij dat ik hem nog net op de valreep heb gevonden en gekocht heb.

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten