maandag 9 september 2024

en ja hoor weer de zondag...

 

Inmiddels begint de biologisch klok er aan te wennen ik ben automatisch om kwart voor 8 wakker, al is de behoefte om me om te draaien duidelijk wel aanwezig.. maar ja dat doe ik dus niet... dat is niet mijn manier van  handelen soms..

Gisteren, zaterdag dus, kon ik me heerlijk uitslapen, dus dat heb ik ook maar gedaan, heerlijk mijn ogen dicht en genieten van dat ik een dag niets hoef. Wel in de middag naar Heleen geweest om thee te drinken en meteen met elkaar afgesproken om vrijdag naar de film te gaan bij het parkvilla.

Kortom de afgelopen week heb ik het keurig gedaan, het wandelen is nog niet echt gelukt helaas, maar dat gaat ook weer komen, heb al gezien dat ik de 21ste niets heb staan dus dan gaan we ons maar eens werpen op een leuk stuk wandelen door de natuur etc.

Maar de les was zoals altijd zwaar en erg uitdagend..

De warming up ging in 2 tallen.

Samen met Rene gingen we het gevecht aan

in twee tallen tegenover elkaar met een bal

in squat hold, en dan de bal 10 x over gooien, 

en dan steeds verder uit elkaar. als de bal de grond raakte dan moest je 3 burpees doen

daarna ronde 2

wederom tegen over elkaar maar nu was het met een lung... de gene met de bal een been naar achteren en dan gooien  en been naar voren.. ik vond het ingewikkeld. maar okey het ging uiteindelijk redelijk goed.

Daarna gingen we in een lange rij staan. 3 ballen doorgeven degene voor je had de bal gaf hem aan de volgende en dan burpee.. dit 2x

volgende sessie met een jumpsquat. en de laatste met een lump lunge..

de eerste wod bestond uit een 10 minuten durende emom

5 swings

4 deadlifts

3 squats

2 push up

1 burpee


wod 2 in twee tallen en ik ging weer met Rene emom

p1 5 rows rechts

5 swings rechts

5 thrusters rechts

dan 5 rows links

 5 swings links

5 thursters.. 

en de volgende minuut ging je maatje en dan had je rust

Met Rene is dat goed te doen.. en we hebben ook nog lol met elkaar

daarna kwam het punten circuit

je kreeg een speelkaart en dan koos je een oefening uit en het getal was het aantal dat je moest doen dus een 2 was 2 x een oefening, een plaatje was 10 en een aas was 11

de oefeningen waren, bij benadering

push up

deadlift

jump squat

smash ball

wall ball

de pinguin

snatch

moeilijk opstaan, op je knieen liggen handen op je hoofd en dan gaan staan

bisceps curl

etc

als afsluiting in een hoge plank staan en op het moment als je europapa hoorde moest je dus een push up  maken. vreselijk was dit..  

natuurlijk gingen we na afloop aan de thee wat wederom heerlijk is.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten