zondag 16 juni 2024

Lunchen met Elias.. Wet and Wild

Het was weer zover, mijn lunch met Elias, eens in de 2 maanden spreken we samen af, dat doen we al sinds Elias even niet zo lekker in zijn vel zat, en het is gewoon zo gebleven, We spreken samen af, praten over van alles en genieten....

We regelen om de beurt een plek waar we gaan lunchen, dit keer mocht ik kiezen en ik koos weer een keer  voor Wet and Wild, mede omdat we daar al heel lang niet geweest zijn. We hebben nu bijna alle restaurants die lunch serveren gehad. ideaal.

We hadden dit keer veel bij te praten, we waren beiden op vakantie geweest dus die verhalen moesten eerst worden uitgewisseld.

We besloten om te bestellen, Elias ging voor de caesar salade ik besloot het broodje met Burrata en vijgen te nemen,  en daarbij voor mij de heerlijke groene thee en Elias zijn eeuwige ice thee green met perzik

 We zaten op het terras, volledig beschut tegen de wind en wat was dat lekker om daar dan te zitten, af en toe brandde de zon echt scherp, alleen zo jammer dat je maar met 1 kant in de zon zit. mijn rechterkant heeft een behoorlijk opbruin beurt gehad.

We hebben zoals altijd heerlijk gegeten, al hadden we nog wel zin in iets lekkers als toetje maar dat bleek niet te gaan de taart die ze hadden was nogal heftig, en het enige ijs wat ze hadden was vanille ijs in de vorm van een kinderijsje. dus dat ging hem niet worden, dat was nou niet ons idee van een lekker ijsje.

We hadden het natuurlijk nadat we het opfris gesprek hadden gehad met elkaar over hoe ons leventje verloopt en wat ons zoal bezig houd in ons leven. en dat is veel momenteel. maar juist is het goed om dit met elkaar te bespreken omdat we er van verschillende kanten naar kijken en dat is heel verhelderend

Rond 15.00 was het tijd om op te breken samen en weer naar huis te gaan. Na het afrekenen, moet wel zeggen dat ik de prijzen voor hun eten buitenproportioneel hoog vind, mijn lunch in Amsterdam op het museumplein was nog niet eens een derde van wat ze vroegen, maar je zal ook we betalen voor de locatie,  maar goed het was gezellig en lekker. en het was goed om samen bij te praten over alles

De nieuwe afspraak staat en dat is weer erg goed en leuk.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten