maandag 12 juli 2021

opstaan de plicht die ontspanning heet roept....

 

na een heerlijke wandeling gisteren, het einde van het jaar in zicht. kortom gesloopt inmiddels, maar dat hebben we er graag voor over, ging ik deze ochtend weer naar de cross xxl, in de hoop dat we toch wel buiten gaan sporten, we zijn namelijk daarin nog al wisselvallig, maar binnen is veel te warm, dus het liefst buiten, en ach een buitje is vervelend maar niet onoverkomelijk.

Toch toen ik in mijn auto, wat een luxe, naar de sportschool reed viel het me al op dat mijn ruitenwissers maar door bleven gaan, het regende dus harder dan een klein miezerbuitje

Bij aankomst waren we het niet helemaal met elkaar eens, een aantal wilden graag buiten een aantal anderen wilden graag binnen, mede omdat op de buienradar duidelijk zichtbaar was dat er een gigantische bui zou komen tijdens het sporten, dus besloten we toch maar binnen te blijven. Helaas kan je niet iedereen naar zijn zin maken ook al willen we dat graag... en natuurlijk is het binnen meer zweten dan buiten, dat weten we allemaal, maar dat is geen punt hoort er bij

nadat we onze spullen hadden gepakt, een kb en een matje konden we beginnen, we starten met 62 situps, daarna kwamen een amrap.. te weten

7 burpees

13 push ups, 

21 swings

dacht ik zo uit mijn hoofd dit gingen we 21 minuten doen..

daarna kwam een volgende wod

te weten, 2 burpees om de minuut, maar je moest in totaal 100 kb swings maken, maar tussen door steeds 2 burpees bij de minuut, dat gaat snel dat is wel duidelijk

De derde wod was een wod waarbij we dus alles 94x moesten doen,

94 x een squat met gewicht, 94 x een kb swing, 94 x een push up en aan het eind als toegift maar 22 burpees


als afsluiting, terwijl we van het zweet bijna van onze matjes afdreven, kwam de laatste wod

eerst 2 minuten planken  daarna 13 burpees, 18 push ups, 54 squat, 54 burpees, 18 kb swing, 13 push ups en dan als afsluiting weer 2 minuten planken


Het was weer een gezellige ochtend maar wat was het zweten en dat was toch genieten. heerlijk.

 kortom de zondagochtend heb ik goed besteed, ik kan weer trots zijn hierop


Geen opmerkingen:

Een reactie posten