maandag 29 maart 2021

The Voice.. 2021

 

 
 Even een ode aan Dani en aan Anouk.
 
Gewoon alle nummers die hij heeft gezongen die ik kon vinden.
en de stem is mooi, ik zou inderdaad meteen zijn muziek downloaden van Spotify of van i tunes. zo gaaf en mooi
 
Wat Waylon zo mooi zei.. je raakt mensen, je bent af, en je maakt mensen vrij. 
Naast dat hij goed is, is hij leuk en sociaal,  gevoelig en heeft humor. Zo ook als hij in de laatste show stond met Hani met Hello. zo gaaf. en zo mooi gedaan. iets om trots op te zijn. zo liefdevol hand in hand.
 
 Terecht maakte Ali B, en dat moet je hem toegeven, hij plaagt Anouk vaak, maar hij gaf haar wel alle eer, hij prees haar om haar deskundigheid en haar inzet.. hoe professioneel ze er mee omgaat en hoe ze alles tot in de puntjes regelt..  

Geweldig.. en niet voor niets is dit de derde keer op rij dat ze wint met haar mensen.. zij investeert in ze en doet alles voor ze en helpt vooruit.

Kortom zowel voor Anouk als Dani van mijn kant alle hulde
hopen dat hij gauw met iets nog mooiers uit komt want van zijn stem krijg ik nooit genoeg.
hij zou een goede kandidaat zijn, als hij er rijp voor is voor het songfestival.
 
 
 

 
 

 
 
( helaas is er geen beeld van te vinden maar dit nummer
gaat dwars door mijn ziel.. zo mooi)




 






en als toetje zo mooi dit nummer 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten