donderdag 10 oktober 2019

Ik dacht een vogel.....




Onderweg naar mijn moeder in het schattige Musselkanaal, waar ik nog niet dood wil worden gevonden, reed ik ergens op de Veluwe.. ik reed de toegestane snelheid en nog net iets meer....

Onderweg hoorde ik wat getik, ik dacht nog in mijn onschuld dat is vast mijn raam die niet goed dicht zit. dus op de knoppen duwen. 
Inmiddels raak ik er aan  gewend dat ik een knopje hebt in plaats van een hendel om het raam naar beneden te draaien, wat heel bijzonder is, want ik bepaalde situaties waarin ineens het raam open moet, grijp ik nog steeds naar de niet aanwezige hendel.. maar gelukkig besef ik altijd op tijd dat ik een knopje heb. Welkom in 2019.. het komt het went

Tijdens het rijden hoorde ik steeds een soort tikkend geluid, ik vroeg me natuurlijk af wat het was, maar aangezien ik geen verklaring kon vinden hiervoor, dacht er ligt vast iets te tikken in de auto. of het raam zit niet goed dicht.

Dus vrolijk zingend onderweg naar mijn doel mijn moeder... ineens hoorde ik een knap tegen de auto, zag iets fladderen dacht ik.. maar goed aangezien ik 130 reed op de linkerbaan kon ik ook niet kijken en stoppen, dus ben ik maar doorgereden.

Bij mijn moeder aangekomen, waar het altijd thuis komen is en waar het altijd genieten is, gewoon omdat ze mijn moeder is.
De middag vloog om, mijn neefje had de avond ervoor, toen hij met mijn broer op bezoek was, pompoensoep gemaakt, samen met 2 broodjes was dat meer dan genoeg.. ik hoefde niet meer in ieder geval ik zat vol zullen we maar zeggen.

Terug naar huis even vrolijk  en blij en in Alphen nog snel even mijn moeder gebeld en verteld dat ik thuis was. Naar binnen en de volgende dag naar school

Heerlijk les gegeven, maar aangezien ik wat tussenuren had, dacht ik het is handig
om even wat boodschappen te doen.

Terwijl ik mijn auto daarna weer parkeer bij school komt vriend Peter uit school lopen en zegt.. wat is dat nou.. en wijst op mijn auto.. Heeft er iemand tegen je auto gezeten? ik kijken en toen pas zag ik het, er was een stuk van de auto verdwenen  bij de spiegel, het harde plastic dus tja. ... dat verklaarde meteen al het geluid, meteen de klap wat ik dacht wat een vogel was was dus kennelijk dat stuk hard plastic.. kortom raadsels werden meteen opgelost en duidelijk was het ook meteen.
Dus naar de garage gereden en ontdekt dat het heel gemakkelijk te vervangen is en was. dus dat heb ik maar gedaan...  nu is mijn auto weer als nieuw en kan ik weer genieten van dat ik een te gekke auto heb


Geen opmerkingen:

Een reactie posten