zaterdag 22 oktober 2016

Sevilla dag 5

Het is nooit mijn hobby geweest en zal het ook nooit worden
opstaan terwijl het nog donker is. .Vandaag was weer zo n dag, dat het eigenlijk te vroeg was. Dus ja ik moest wel op want om 8.00 zou de transfer er zijn.

Dus om half 7 ging de wekker, nadat ik eerst verdwaasd om me heen heb gekeken, even vergeten was dat de kast met de spiegels zo stond dat als je je ogen open doet je  meteen jezelf ziet, wat in de ochtend niet echt prettig is omdat je denkt dat je dus jezelf bent verloren, je g
buiten je lichaam bent getreden, of sterker nog dat je dood bent en je nog 1 keer jezelf mag zien... ( okey vreemde gedachtes zo op de vroege ochtend)  maar goed het is te overleven.
Snel de onder de douche, de laatste dingen ingepakt, douchen, aankleden en naar beneden, 7.15 stipt aan het ontbijt.. dus gaan met die banaan.. nou die banaan ging niet op, omdat helaas de zaal met het ontbijt pas om half 8 open ging. Dus Kitty een app  gestuurd, maar ze kwam al van de trap af, kort overleg, dus wij beiden terug naar onze kamers, zodat ik nog even een poging kon doen naar het toilet te gaan. Dat wat ik nooit heb, had ik nu, ik kon de hele week bijna niet naar het toilet voor het betere werk zullen we maar zeggen. Totaal vreemd, wat ik ook at, aan olie etc, aan suikervrije maar vooral vol met sorbitol snoepjes het werkte niet.. Het bleef bij weinig tot niets.. Kortom een opgeblazen buik... gelukkig pasten mijn kleding nog wel.

Om half 8 de zaal in en ontbijten, dit was elke keer weer zo prachtig en mooi en goed verzorgd, dat het een feestje was om te ontbijten. Terwijl wij het restaurant uitlopen staat daar onze taxi al te wachten, dus ik snel nog naar boven voor de koffer en de rest en we konden naar het vliegveld.

Erg vroeg waren we er, maar het werkte wel snel, eerst moesten we nog even een half uurtje wachten daarna konden we inchecken. Inmiddels zijn wij getrainde reizigers en dus wachten we rustig af voordat we gaan lopen, omdat het toch geen nut heeft je te haasten.
Uiteindelijk stonden we in de rij en zag ik ineens staan dat mensen die alleen bagage af wilden geven, dus al een instapkaart hadden, in een snellere rij konden, dus dat hebben we maar gedaan.

Helaas werkt de computer niet altijd even goed, en wilden ze dat we extra gingen betalen voor onze bagage, maar we konden gelukkig bewijzen dat we alles betaald hadden. Na wat telefoontjes heen en weer was het opgelost en kon onze bagage mee. Later zagen we echter dat onze koffers niet op onze namen stonden maar op twee totaal andere namen. maar goed wat maakt dat uit, de koffers waren mee en daar ging het om.

Tijdens het wachten tot de vlucht hebben we wat geshopt, nog wat laatste souveniers gekocht en wat rond gekeken in de hal, voor we het wisten konden we boarden en dus onderweg naar huis..
De vlucht, ondanks de regen, ging goed, weinig tot geen turbelentie dus dat was lekker.
Keurig op tijd kwamen we aan en konden we dus op schiphol onze bagage halen, Afscheid genomen van Kitty, die door haar nichtje werd opgehaald, terwijl ik met de interliner naar huis ging.

Snel even de A&H in om toch alvast wat te eten te halen voor de dag, om daarna met de interliner naar huis te gaan.

Thuis gekomen, zag ik al meteen dat ik twee pakjes moest halen op het postkantoor mijn shipping shoppings waren aan gekomen. Dus eerst de koffer uit gepakt, alles in de wasmachine gedaan, om te ontdekken dat ik geen wasmiddel meer had, Dus ja snel in de auto naar het postkantoor en snel wasmiddel gehaald, de laatste was gedraaid en gegeten.

Daarna kwam ik echt thuis, ik ging op mijn eigen toilet zitten en alsof ik nooit weg was geweest, het was echt thuiskomen...

Wat had ik een heerlijke vakantie gehad, en wat ik zo leuk vind van na een heerlijke vakantie is dat als je thuis komt je weet dat je weer weg kan gaan.... zo lekker.