donderdag 6 oktober 2016

Kleine poppetjes

 Gisteren had ik een klas voor het laatst voor Muziek Theater en dus heb ik besloten om ze aan het werk te zetten met de kleine poppetjes. Dit omdat ik het zelf zo leuk vind maar ook omdat de leerlingen dan zo creatief aan de gang gaan en zo toch op een andere manier kijken naar wat  zoal om hun heen is. Dus gisteren ging de klas met een doosje met poppetjes aan de slag. Sommigen waren erg creatief en maakten de mooiste foto's en ze hadden er een lol in met elkaar.. geweldig gewoon. Ik heb er dan ook vreselijk om gelachen. 

Ze hebben ook geleerd dat ze erg moeten opletten dat ze goed inzoomen, er was een prachtige foto van een mannelijke poppetje op de rand van een urinoir, alsof hij stond te plassen, maar helaas was hij te veraf genomen.

Ik geniet altijd enorm van hun creativiteit, maar ook van hoe ze het oppakken en aanpakken. Ze stralen en genieten. De zorg waarmee ze dan de poppetjes uitzoeken die ze willen gebruiken, de autootjes die ze dan nodig hebben. 

Ik heb genoten die laatste twee uur met deze klas, hieronder wat resultaten van wat ze zoal bedacht en gemaakt hebben.








1 opmerking: