zaterdag 15 oktober 2016

en dan terwijl het zaterdag is

Eindelijk vakantie.. heerlijk, een weekje even geen school, alles vrijdagavond afgehandeld zodat ik inderdaad de zaterdagochtend heerlijk kan uitslapen tot half 9, om daarna naar de sportschool te gaan.

Geen punt en geen probleem, heerlijk. ik ben een rijk mens zeg ik steeds. 

Echter om half 8 hoor ik veel geloop op de galerij, hoor ik zwaar geschut komen, hoor ik mannen vegen, praten, schrapen etc.. Dus ik ben maar om kwart voor 8 op zaterdag mijn bed uit gekomen, om een blik op de galerij te werpen omdat ik het zo gek vind zo vroeg op de zaterdag zoveel activiteiten.

Ja hoor, een buurvrouw van mij is verhuisd en dan gaan ze de flat renoveren.. er komt een nieuwe keuken en een nieuwe inloopdouche, de badkamer gaat eruit dus dat is erg lekker. Zeker voor de nieuwe bewoners, voor mij dus wat minder omdat ik dat niet krijg voorlopig.

Maar goed je kan uitslapen en ja hoor dan juist bedenkt men dat men dat gaat aanpakken op zaterdagochtend om half 8.

Dag uitslapen, dag uitrusten.. kortom de vakantie begon heel anders dan ik me had voorgenomen. helaas

Dus uit pure frustratie maar vroeg uit bed, de kamer en de natte hoeken maar schoon gemaakt, dus dat is ook weer klaar voor ik vertrek naar Sevilla en daarnaast ook nog maar ff gesport.

kortom een hele andere zaterdag dan ik in gedachten hand.. maar het is goed gekomen gelukkig


Geen opmerkingen:

Een reactie posten