donderdag 15 mei 2014

one liners (2014-06)

 
Het is jammer dat niet meer
mannen een klootzak zijn door geboorte,
in plaats van uit roeping.
(Katherine Whitehorn)
 
Er komt geen kannibalisme in de
Britse marine voor, absoluut geen,
en als ik geen zeg, bedoel ik dat er sprake is
van een zekere hoeveelheid.
( Graham Chapman)
 
Alleen tijd kan een gebroken hart genezen,
net zoals alleen tijd zijn gebroken armen
en benen kan genezen
(Miss Piggy)
 
 
Dat is het probleem met het leven-
kreupele dialogen en slechte belichting.
(Elizabeth Taylor)
 
De levenden zijn niets meer
dan de doden met vakantie
(Maurice Polydore Marie Bernard graaf Maeterlinck)
 
 
Ik ben geen politicus geworden
omdat ik de stress van het
altijd gelijk hebben niet aankon
(peter Alexander baron van Ustinov)
 
Ik heb op meer schoten gelegen dan een servert
(Mae West)
 
Als niets anders werkt,
raadpleeg dan de instructies
(Anoniem)
 
Toen ze me zeiden
 dat in het jaar 2010 vrouwen de wereld zouden
regeren antwoorde ik: "Nog steeds?"
(Sir Winston Churchill)
 
Zonder muziek zou het leven een vergissing zijn
(Friedrich Nietzsche)
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten