woensdag 28 mei 2014

en het verhaal gaat verder.....

 
Ach gisteren had ik al behoorlijk de p in, nu begrijp ik het helemaal waarom het niet zo goed ging met mijn pakket en met mijn te woord staan van de mevrouw van de bezorgafdeling. Maar laat ik beginnen met het eerste mailtje dat kwam. Natuurlijk had ik al voordat ik GLS had gebeld de afzender benaderd of zij wisten of het pakket misschien niet verzonden was omdat het nog niet aangekomen was. Op Woensdag besteld, donderdag verzonden, vrijdag hooguit zaterdag thuis, zou je zo denken. FOUT, het pakket verzonden maar niet aangeboden, waarom was ook voor de afzender een raadsel. Ik kreeg op mijn mail een keurig antwoord, dat ze gingen onderzoeken bij GLS waar mijn pakket was en dat ze me zouden vertellen hoe en wat. Kortom ik wachten op een antwoord, en dat kwam, precies om 13.00, als ze dicht gaan, kwam het mailtje met de prachtige tekst...........
als u het track and trace nummer invoert kunt u zien waar u pakket zich bevind.. Dat wist ik inmiddels in een vaag depot in Den haag en hopelijk onderweg naar de computerwinkel waar ik het zou kunnen halen, als ik mazzel heb tussen 17.00 en 18.00. Dus dit was geen oplossing, en zeker had ik dit niet verwacht, wel boden ze hun oprechte excusses aan maar ja daar komt je pakket niet aan. Lief bedoeld maar geen zoden aan de dijk dus. Kortom na een lange, saaie dag, moest Vas toetsen afnemen, een moeizaam gesprek met ouders van een leerling die ik in de counseling heb, moest ik toch ergens mijn frustratie kwijt, dus bellen naar de klantenservice van de GLS. Ik moet zeggen de telefoon werd keurig op tijd op genomen. Omdat ik weet dat ik soms nogal snel praat en daardoor soms niet goed te verstaan ben, had ik me al extra in de rust stand gezet, en nadat ik me had voorgesteld en dat ik een klacht had, werd het stil aan de andere kant van de lijn.. Kennelijk waren ze nogal verbaasd dat er een klacht komt en dat iemand dat ook nog zegt.. Nadat de lieftallig dame haar adem had terug gevonden vroeg ze me het nummer van mijn pakket, dat nummer heb ik haar keurig gegeven (4x) heel simpel AGDB00 bij de A ging het al fout, ze vroeg of het een C was. en zo onduidelijk was ik ook weer niet volgens mij, dus ik meteen nee de A van Alexandra,  de G van Geraldine, de D van dikkertje dap de B van ben je nu helemaal van de pot gerukt.. en dan nul nul..
dus de P van Pieter werd me gevraagd, nee muts de D van dove kwartel. maar dat ook werd geen succes. na 4 keer mijn best te hebben gedaan was ze er uit. en noemde ze heel keurig mijn adres met inderdaad het verkeerde huisnummer.. waarop ik zei, ik denk dat u ook een brilletje nodig hebt, want er staat echt een ander nummer, en na een diepe zucht bleek ik gelijk te hebben. Mijn hoop op verlossing zakte niet eens meer in mijn schoenen ze zakten gewoon naar down under. ( Australie zal we regen hebben gehad.) Nadat ik mijn hele verhaal had uitgelegd dat ik het heel vervelend vond dat ik ten eerste moest bellen a 1 euro per gesprek ik voor leugenaar werd uitgemaakt omdat ik durfde te zeggen dat ze maar 1 keer waren geweest en niet 2 keer, dat ik maar 1 niet thuis melding had en dat ik dus via de site, met een bevestigingsmail, de dag er na had gevraagd dat ze zouden langs komen, en het bij de buren zouden afgeven, maar ze dus niet waren geweest en ik dus moest bellen omdat ze niet waren geweest en dan ook nog onbeschoft te woord werd gestaan. Het antwoord was geweldig, ja maar het pakket word nu bezorgd bij een computerwinkel en daar kan u het ophalen.. WAT???  Ja dat weet ik maar het gaat mij erom dat ik een klacht heb over de onbeschoftheid van het 1 niet bezorgen van het pakket bij de ontvanger, 2 het voor leugenaar uitgemaakt worden omdat het pakket er niet is en niet voor een tweede keer is aangeboden, 3 dat ik een avond zit te wachten en dat het pakket er niet is, en als je dan belt dat je als optie krijgt dat je het zelf kan komen halen..  Oh ja dat was ze even vergeten in het hele verhaal. Ze vroeg of ik even wilde wachten dan ging ze de bezorger even vragen waarom 2 keer de bezorging was afgebroken. Daar zit ik dus niet op te wachten, maar goed er gaat wat gebeuren in ieder geval. Kortom na 5 minuten tomtietomtietom, werd ik weer te woord gestaan, dat ze hem niet kon bereiken.. Zie daar het probleem de bezorger is dus gewoon niet te bereiken en dus waarschijnlijk met andere dingen bezig dan bezorgen van pakketten bij mensen die er op wachten. Te simpel gedacht, nee dit zou ze haarfijn uitzoeken en ik zou maandag gebeld worden om te horen over wat er nu aan de hand was en dan was het opgelost. Ik heb het maar even gelaten maar maandag als ze belt, ga ik toch vriendelijk maar zeer beslist vragen om in ieder geval die euro die ik verbruikt heb met het bellen van hun bezorgservice omdat het hun fout is en dat ik graag toch zou willen dat ze er iets meer tegen over gaan stellen, al is het maar en bos bloemen.
ik denk dat die ook niet aankomen, als ze die gaan bezorgen, dus ik vraag dan maar om een bon of anders plastic bloemen. die blijven tenminste langer goed.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten