dinsdag 6 mei 2014

het songfestival de liedjes (deel 3)

 
okey deel drie van de liedjes
nog 10 te gaan
dan denk ik dat ik mijn eerste keus voor de finale klaar heb
daarna is het kijken wat ik denk wat mijn top 10 gaat zijn
vanuit de clips en de cd die ik gehoord heb
 
al moet ik nog steeds denken aan onze Edsilia met haar lied
hemel en aarde
dat  vond ik zo prachtig
daarom nog een keer dat lied
 
 
al moet ik zeggen het tweede nummer van haar vond ik geen knaller maar
toch zet ik die hier nog even neer
 
 
 
laten we verder gaan met de lijst van dit jaar
 
de achtentwintigste in de rij
 
Noorwegen
 
Carl Espen - Silent Storm (20)
 
 
Dit nummer mag van mij nu al winnen wat een mooi lied
ik hoop dat hij in de top 3 zal eindigen
 
de negentwintigste in de rij
 
San Mareno
 
Valentina Monetta - Maybe (Forse)
 
 
 
Dit doet mij dus niets op dit moment ik luister en vind het weer een zoveelste niet
aansprekende nummer
 
de dertigste in de rij
 
Slovenie
 
Tinkara Kovač - Spet/Round And Round
 
 
 
Oh ja er zat een fluitje in het begin van het winnende liedje van vorig jaar dus ja dan moet het nu dus ook  dat was ik even vergeten, kortom ik vind het niet orgineel
dus doe maar niet
 
 
de eenendertigste in de rij
 
Ierland (21)
Can-Linn (featuring Kasey Smith) - Heartbeat
 
 
vind het wel iets hebben dit nummer
 
de tweeëndertigste in de rij
 
Engeland (22)
 
Molly Smitten-Downes - Children Of The Universe
 
 
omdat engeland er zo wie zo in zit hoef ik er niet veel over te zeggen al vind ik het wel mooi
 
de drieëndertigste in de rij is
 
Rusland
 
The Tolmachevy Twins - Shine
 
 
de vierendertigste in de rij is
 
Zweden
 
Sanna Nielsen - Undo
 
 
 
ach het is leuk maar niet mijn favo dus die sla ik even over nog omdat ik nog maar 2 mag kiezen
 
de vijfendertigste is
 
Wit Rusland (23)
 
TEO - Cheesecake
 
 
 
aangezien vriend frans hier helemaal gek van is en dit nu al een winnaar vind, hij echt een expert is op dit gebied zet ik hem maar in mijn lijst omdat ik natuurlijk niet wil miskleunen als hij  gelijk heeft.
 
 
de zesdertigste op rij is
 
Spanje (24)
 
Ruth Lorenzo - Dancing In The Rain
 
ik vind het niks maar ja ze zitten altijd in de finale dus nu ook weer
 
 
de zevenendertigse is
 
zwitserland (25)
 
sebalter - hunter of stars
 
 
gewoon een vrolijk liedje wat ik erg aanstekelijk vind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten