dinsdag 3 december 2013

hij staat.... en ik ben helemaal blij



Het was niet meer tegen te houden, ik moest het gewoon doen, ik heb me echt met man en macht verzet maar helaas, het lukte niet. Ik zat nog te eten toen ik ineens bevlogen werd met het kerstgevoel virus.. dus ja eten aan de kant, was laten zitten en eerst moest de boom. Ik begon voorzichtig met de lampjes er in te doen, en dat is op zich prima te doen, geen punt, ik dacht dan stop ik en de rest doe ik op 5 december.. maar helaas.. ik pakte 1 bal en voor ik het wist zat de boom vol, was het af.. incluis de ballenbak voor het raam met nepkaarsjes, incluis de kerstkrans op het balkon, en die van de voordeur hangt nog in mijn huis, maar die wil ook naar buiten maar ik nog niet.. dus dat moet nog even wachten.. maar hij staat. De kerststal is inmiddels ook van licht voorzien incluis de bewoners.. kortom ik ben een tevreden mens en ik geniet enorm van dit soort kneuterigheid. Al ben ik bang dat ik de kerstboom heel snel toch weer opruim, bij mij haalt hij nooit oud en nieuw, en soms zelfs niet tweede kerstdag maar wie weet gaat hij het nu wel overleven. Natuurlijk besef ik ook heel goed dat een kerstboompje van nep geen geur heeft, maar gelukkig vond ik vorig jaar bij groenrijk een spuitbus met de geur van dennen en ook wierrook dus die vlieger gaat niet meer op dat ik geen geur heb in mijn huis van een dennenboom, ik kan mijn hele huis er mee vergassen..  Ik moet zeggen sinds ik vorig jaar de witte kerstboom heb gekocht dat ik wel intens geniet van mijn boom en de kerst, ik heb tenminste altijd een witte kerst. heerlijk

de boom drie keer, 1 keer echt, 1 keer in het raam, 1 keer in de spiegel.. zo heb ik wel heel veel bomen ineens

de kerststal in wit en zilver.

het flesje met de magische geur



Geen opmerkingen:

Een reactie posten