zaterdag 1 september 2012

de kabouters zijn geweest

Vandaag was het dan zover, op deze zaterdag zou voor het eerst mijn nieuwe interieur verzorgster komen. De vorige heb ik heel vriendelijk bedankt voor 14 jaar trouwe dienst, en gezegd dat ik altijd heel blij met haar geweest ben maar dat ik het toch wel belangrijk vind dat we stoppen, ze is 75 en ziet het niet meer zo goed, onder het bed komt ze niet meer bij, de vloer in de badkamer is niet schoon en dus... ja het is lief van haar dat ze ze trouw is blijven komen, maar het schiet niet op natuurlijk. Nu heb ik dus een nieuwe interieur verzorgster, en ik ben blij.Het mindere is dat ze voorlopig op de zaterdagochtend komt en ik dus om 9 uur uit mijn huis wil zijn, zodat ze gewoon haar gang kan gaan zonder dat ik haar op haar vingers kijk, ze moet ook wennen aan mijn huis en mijn zooi, dat begrijp ik en niks is lekkerder dan gewoon in een huis waar niemand is je gang te gaan lijkt me.. maar ik ben blij. zo blij met haar. Ik was dus deze ochtend heel vroeg bij jawi om te sporten, en daarna snel nog even naar de action gereden voor wat spullen die niet nodig zijn maar nooit weg zijn voor het geval dat, en die je zeker wilt gebruiken voor het moment dat als je ze nodig hebt. Kortom gewoon onzin dingen,. maar toch dit keer niet. Ik wilde speciale wasolie voor onder de douche voor een opdracht bij de brd, daar komt nog wel een blogje over, maar nu nog niet.... en ik wilde wat plastic bakken hallen met deksesl om alle losse papieren die ik er heb liggen voor bestellingen van eten, gebruiksaanwijzingen die ik trouwens nooit lees, eens netjes in mijn keukenkastje te leggen zodat ik altijd een schoon en opgeruimt kastje heb met dit soort troepjes... dus dat heb ik even gehaald. Daarnaast de nodige schoonmaak doekjes voor mijn gezicht voor naar een opdracht om af te schminken.... toen het rond 12.00 was ben ik in de auto gestapt om naar huis te gaan ,en ja ik was wat gespannen want het is nieuw, hoe ziet het er nu uit etc.. dus ik heb heel vorozichtig mijn deur open gedaan en meteen glom mijn huis me tegemoet, en ik genoot, ik keek iets verder en zag dat mijn wc, slaapkamer, badkamer voor het eerst sinds jaren weer eens extra glommen en schoon waren. de keuken was echt netjes zo ook de woonkamer en de studeerkamer..
het is weer het gevoel alsof de kaboutertjes er weer waren geweest en ik ben toch blij.. heerlijk
ik hou het grote geheim geheim wie nu mijn interieur verzorgster is omdat ik weet dat er altijd kapers op de kust zijn en ik wil haar niet meer kwijt. Voor haar kom ik graag op zaterdag de komenden weken om 8 uur uit mijn bed totdat het in de week kan zodat ik dan weer uit kan slapen.. heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten