vrijdag 14 september 2012

hennepkwekerijen ontmanteld in Alphen aan den Rijn





In mijn volle onschuld kom ik vrijdagmiddag na een lange lange dag thuis en kom ik mijn buurman tegen met twee kratten bier en met veel tassen. Dus zoals ik ben hou ik de deuren even voor hem open, ga even een gesprek aan, terwijl hij krom staat van de pijn en last heeft van zijn schouders en armen doordat hij al die zware dingen draagt. Hoor ik dat naast hem, bij mij op de etage, in de voormalige woning van een collega van mij een heuse echte inval is gedaan die ochtend. Een echte met echte stoeren politiemannen, en met honden etc. en ik moest werken dat vond ik nog wel het ergste dus ik zat niet op de eerst rang. Het bleek echter dat er inderdaad een wietplantage heeft gezeten en dat er dus heel veel planten stonden. Ik wist van niks en begreep het ook al niet wat het kon zijn. Maar inderdaad toen ik op onze afdeling kwam zag ik het al de ruit van het huis was ingetrapt en alles is inmiddels verdwenen.. incluis de bewoners. Ik blijf me verbazen hierover, mede omdat ik besef dat het wel gek is natuurlijk zomaarin je flat, die zo keurig is ineens een plantage met het middel waar je high van gaat worden... wat moeten we er wel niet van denken denk ik dan.. 
maar goed inmiddels is de rust wedergekeerd in mijn flat en we zijn weer vrij van..... wat dan ook.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten