zaterdag 29 september 2012

lijkt zo handig

Gisteren moest ik  even naar de action, omdat ik wat spullen wilde halen voor 31 oktober, voor halloween, voor mijn leerlingen om te spelen, maar aangezien ik kennelijk erg vroeg was was er niet zo veel. Toch is de action een wonderlijke winkel want je komt voor het ene en je komt met een kar vol terug zonder dat waar je voor ging.. maar ach dat mag de pret niet drukken. Tot mijn grote verbazing stond er een ding, wat ik kende van de reclame waarbij ik toen al dacht wat een onzin.. een pedicure voet..... en aangezien mijn buurvrouw pedicure is, dus als er mensen zijn die een goede pedicure zoeken ik weet er eentje, dacht ik laat ik eens kijken wat dit ding inhoud en doet, en voor die 98 cent kan je hem niet laten staan.. tenslotte toen ik hem op tv zag koste dit ding 20 euro.. maar ik denk dat het niet liep en dus veel goedkoper gemaakt en beland bij de action.. waar sukkels als ik het dan toch kopen omdat je het nooit weet.... al weet ik het wel al.. dit ding staat nu in mijn badkamer, ik gebruik hem 1 keer om te ontdekken dat het niets is, of als ik denk dat het wel wat is heeft hij mazzel, dan blijft hij wat langer maar uiteindelijk beland hij in de container of bij de kringloop... dat is nog niet zeker.. maar dat hij niet lang zal blijven is duidelijk.. maar ik kan wel zeggen dat ik het heb geprobeerd en heb tenslotte weer een blogje ook nu.. dus dat is ideaal... Ik zal mijn bevindingen in de loop van de tijd nog eens doorgeven maar dat kan nu nog niet want ik heb hem nog niet geprobeerd..... maar als ik het mag geloven krijg ik hele mooie en schone voeten... we zullen zien..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten