zaterdag 22 september 2012

Lwoo kamp Lunteren deel 3

 
We moesten deze ochtend heel heel vroeg op want om half 9 moest de slaapzaal leeg zijn zodat de schoonmaakploeg aan het werk kon. Dus om 5 over 7 ging mijn wekker af en ik meteen naast mijn bed. Ik had nog geprobeerd of ik het wat kon rekken maar dat lukte niet helaas. Opstaan met weinig slaap is geen aanrader om eerlijk te zijn... maar ja je weet het nooit toch.Dus ik mijn bed uit, snel even een douche gepakt en daarna snel door naar de eetzaal om de tafel met onze gasten te dekken. Om met elkaar te eten, controleren of de zalen schoon en leeg zijn, en of we niet een leerling vergeten zijn ergens, die misschien te diep heeft geslapen en niets heeft gehoord, wat natuurlijk kan. Maar gelukkig alles en iedereen was er. Het stel wat we mee hadden was erg snel vandaag. Tijdens het eten heb ik even het stokje gedaan, wat inhield dat ik met 7 kinderen een heel dun stokje op de grond laat leggen maar het lukt niet omdat het stokje door de ademhaling naar boven gaat.. heerlijk spel en erg leuk ook. Na het eten moesten we wachten op de bus die wel heel vroeg kwam maar ja dat hoort er ook bij soms. De klassen in de bus en wij opweg naar het Zwembad waar we aan komen en tot de conclussie kwamen dat we een uur te vroeg waren.. kennelijk zijn we soms niet zo goed met de tijd.. het mocht de pret niet drukken, de kids konden zwemmen, we mochten er in, en ik kon eindelijk gebruik maken van een prachtig schoon modern toilet, en even geen retro gebeuren meer.. ik heb met een collega en met een aantal kinderen, die niet konden of mochten zwemmen, lekker zitten te kletsen totdat de patat klaar was, die heb ik samen met een collega uitgedeeld in het zwembad, en meteen wat foto's gemaakt van de leerlingen in het zwembad.. het was gewoon prachtig.. om 3 uur gingen we het water uit om terug te gaan naar huis. Helaas hadden we een file ingecalculeerd maar ja die was er niet met als gevolg dat we dus heel heel vroeg op school waren.. en dus hebben we met de leerlingen voor deze keer de ouders opgewacht in plaats van dat de leerlingen door de ouders werden opgewacht.. wat ook wel een keer leuk is. Daarna lekker naar huis, en het gekke is dat ik dan toch wel de kids mis, ik vind de rust even lekker maar mis ze dan enorm.. vreselijk gewoon.. maar goed het is niet anders. Snel even de tassen uitgeruimd, de was gedaan, en daarna toch nog snel even sporten wat ik wel lekker vind dan.. en daarna wilde ik vroeg naar bed maar dat lukt dus ook niet altijd helaas...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten