woensdag 5 september 2012

they are back and i know it....

 
 
 Wow, mijn avond kon niet meer stuk gisteren.. ik kwam gesloopt terug van mijn 7 uren achter elkaar les geven aan mijn lievelingetjes en dan zak ik in.. op de sportschool had ik me voorgenomen om lekker gewoon maar een kaasfondue te nemen met alle maagzuurgevolgen op de koop toe. Want soms is het gewoon lekker een kaasfondue, met brood, heerlijk vet, en vooral vullend en dan toch nog net dat ene stukje nemen waardoor je weer weet.. oh ja daarom moet ik dat niet doen.. en dan de hele avond de kaas blijven proeven, ook de knoflook ervaren en steeds weer voelen oh ja.. maagzuur bestaat ook nog... en dat tot diep in de nacht.. pas de volgende ochtend is het echt weg getrokken maar ja dan heb je er ook zo lang van genoten en van na genoten dat je weer voorlopig de eerste tig weken geen kaasfondue pan meer kan zien... maar goed... ik met mijn eten op de bank, en de opgenomen dallasafleveringen bekijken, Helaas heeft net 5 een vreemd soort beleid, ze delen geen info, gevolg is dat ik inderdaad er op letten moet dat ik op dinsdag dalles inplan en op moet letten dat het twee afleveringen zijn in plaats van 1.. dus dat is ff lastig, maar gelukkig heb ik al gezien dat ik voorlopig de dinsdag niet op vakantie ben en anders kijk ik gewoon vriend Frans aan of hij voor mij de dallas op wil nemen die ik anders mis.. en ik ken hem hij doet dat graag. Maar goed ik ben gaan zitten, en voor ik het wist zat ik er weer helemaal in. alle intriges die eigenlijk al klaar leken te zijn zijn terug.. en ja hoor JR is nog steeds een loeder van de bovensteplank en die man heeft het in zijn rol zo stevig achter zijn ellebogen dat de meest achter zijn ellebogen hebbende persoon er nog wat van kan leren, Je leert op een grandioze manier de mensen bespelen en te manipuleren als je goed kijkt. Daarnaast zie je ook de eeuwige trouwe hondeogen hebbende en rechtschappende Bobby, en ja die is natuurlijk ernstig ziek.. het kan niet op.. hij moet geopereerd worden en hij gaat natuurlijk eerst nog uitstel vragen want eerst is hij nog jarig, dan gaat zijn zoon trouwen en voor je het weet heeft de operatie geen zin meer of zoiets vaags.. maar hoe dan ook. hij is ook van de partij.. en dan mijn lievelings karkater met de eeuwige pruillip en schuine hoofd houding Sue Ellen, die wederom schitterd in haar spel, maar nu een stuk steviger is dan het aan de afgrond geraakte aan alcohol en ik weet niet wat nog meer voor ellende had in haar leven.. maar nu er gewoon is... ik ben om ik hou er van.. en kijk nu al uit naar de nieuwe twee afleveringen. ik zit weer aan de buis gekluisterd geloof mij maar, of de hd recorder staat aan want ik wil niets maar dan ook niets meer missen van deze nieuwe opstartende DALLAS 2012


Geen opmerkingen:

Een reactie posten