vrijdag 7 september 2012

met dank aan de buren

Vandaag zou het dan gebeuren, zoals ik al eerder schreef met heel veel gedoe is het gelukt, de afspraak voor de glasvezel, dus het moest gaan dacht ik zo... ik had de hele ochtend les, maar aangezien ik een geweldige buurvrouw heb, naast dat we veel lol hebben, vaak op de meest gekke plekken staan te praten over van alles en nog wat, maar het is en blijft leuk. Gisteren nog duidelijk met elkaar afgesproken dat we in wisseldienst zouden gaan staan, zij van 12 to 14 en ik van 14 tot 17 om zo de glasvezel mensen de kansen te geven om hun taak te volbrengen en het te laten doen.. ik helemaal blij om eerlijk te zijn. want het scheelt een hoop gedoe en het is heerlijk zon buuf te hebben waar je dit gewoon goed en gezellig mee kan regelen ik bof echt sinds jaren dat ik hier woon dat het zo leuk is. Maar goed, ik dus optijd naar huis om de wacht over te nemen, inmiddels al begrepen dat ze bij haar klaar waren, dus dat ging sneller dan we dachten en dus ik wachten... en ja hoor de bel.. staat het jochie voor de deur met een diepe verontschuldiging dat hij het ook niet kan helpen maar mijn onderbuur is er niet.. met als gevolg dat hij dus niet bij mij de glasvezel kan aanleggen... met als gevolg dat het dus nu niet kan en dat er een nieuwe afspraak moet worden gemaakt omdat mijn onderbuurman er niet is die wel beloofd had er te zijn... grommmmm ik balen natuurlijk, vreselijk balen want ja ik had gedacht het is leuk en klaar dan, al heb ik totaal geen belang bij die glasvezel maar ja het hoort erbij en je krijgt het en dus mag je niet zeuren denk ik.. maar ja het schiet nu dus niet op en dus moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden.. en ik had nog gedacht dat ik misschien een briefje moetst ophangen voor het geval dat iemand er niet zou zijn dat ik dan de sleutel even zou lenen maar ja dat is dus niet gelukt.. gromm
dus nu weer wachten totdat ik weer een nieuwe afspraaak heb,..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten