zondag 2 september 2012

ze komen weer

Avonden heb ik gekluisterd aan de buis gezeten met mijn toenmalige geliefde.. geen aflevering mocht gemist worden van Dallas.. tot het eind bleef het spannend al die intriges alles wat er speelde.. ik herinner me nog miss ellie etc, de slechterik J R zijn vrouw Sue Ellen en noem maar op.. tevens de man die bobby speelde die bekend werd als de man van atalantis.. zijn vrouw die altijd in een depri bui zat.. die op een gegeven moment uit de serie was, ze was overleden, maar ineens bleek het een droom, een nachtmerrie, waarin zowel de spelers als de kijkers zaten opgesloten.. al moet ik zeggen dat op dat moment wel een keer punt kwam. de geloofwaardigheid was al niet helemaal goed maar toen viel het helemaal af en weg.... en kon dallas wat mij betreft niet meer serieus genomen worden... maar toch elke keer weer kijken, opnemen op mijn video.. een hele oude nog, niet de nieuwste vsh maar nog echt met die super dikke grote banden, waarop je je een breuk tilde, onhandige dingen die video 2000, het tijdperk van de dvd-opnamens ben ik schoorvoetend ingestapt... maar nooit verder gekomen dan alleen maar kijken naar een film op de dvd, omdat het goed instellen en aansluiten niet mijn sterkste punt is, net als bij vrienden van mij, maar aangezien ik inmiddels hd recording heb, en dus heel eenvoudig kan inplannen, zonder ingewikkelde codes in te voeren, wat ook nog een tijdje helemaal hot wat...  maar nu gewoon programma zoeken, op het goede net en een r indrukken en klaar de opname loopt.. en ik weet nu al wat mijn hd recorder op gaat nemen dinsdagavond om hafl 9 op net 5... juist DALLAS.... ik zie er naar uit en hoop dat het niet zon debacel gaat worden als Golden Girls op zaterdagavond.. want dat vind ik nog steeds zonde van mijn tijd en ons kijk geld.. Laten we vooral genieten van een hernieuwde kennismaking met DAllas.. en nu hopen dat dynastie ook weer komt met alexis etc....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten